سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزارش اولین جلسه ستاد
نویسنده : دبیر ستاد
دوشنبه 92/9/25
نظر

اولین جلسه ستاد اکران های جشنواره عمار در شهرستان کرج برگزار شد.
در این جلسه که صبح دوشنبه در محل حوزه هنری استان برگزار شد نمایندگان اقشار مختلف حضور داشتند. آقای حاجی کرمی مسئول اکران های مردمی جشنواره که از تهران در جلسه حضور داشتند با ارائه توضیحاتی به پیشینه جشنواره و چگونگی تشکیل و اکران ها پرداختند.
در ادامه جلسه، شرکت کنندگان ضمن ارائه نکات مدنظر سوالاتی را پیرامون جشنواره مطرح کرده که پاسخ داده شد. همچنین مقرر شد جلسه ی بعدی روز پنج شنبه با موضوع بررسی ظرفیت های نهاد های عضو ستاد تشکیل شده و نسبت به اجرای طرح، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
آقایان طاهری و بهایندری و خانم بیگدلی از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، آقای علی بابایی به نمایندگی قشر طلاب از حوزه امام صادق(ع)، آقای فضلی از ناحیه بسیج دانشجویی استان، آقای امیری به عنوان رابط و نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان و آقای شعله کار از حوزه هنری استان از جمله شرکت کنندگان در این جلسه بودند.
لازم به ذکر است نمایش چند کلیپ و جزوه ای پیرامون جشنواره در جهت آگاهی دادن به اعضا از جمله فعالیتهای جانبی این جلسه بود.

جلسه ستاد اکران جشنواره عمار در شهرستان کرج

جلسه ستاد اکران جشنواره عمار در شهرستان کرج

 



:: برچسب‌ها: اکران جشنواره عمار کرج جلسه
اطلاعیه جلسه ستاد اکران کرج
نویسنده : دبیر ستاد
شنبه 92/9/23
نظر

اولین جلسه ستاد اکران شهرستان کرج برگزار می شود. در این جلسه که صبح دوشنبه 25 آذر در محل حوزه هنری استان البرز برگزار خواهد شد نمایندگان اقشار مختلف شرکت خواهند کرد. در این جلسه قرار است نمایندگانی از اقشار دانشجویی، دانش آموزی، کانون های مساجد، حوزه های علمیه حضور پیدا کرده و پیرامون نحوه اکران ها به تبادل نظر بپردازند.
گزارش کامل این جلسه در آینده روی پایگاه قرار خواهد گرفت.



:: برچسب‌ها: اکران جشنواره عمار کرج جلسه
حرف اول
نویسنده : دبیر ستاد
سه شنبه 92/9/19
نظر

بسم الله

به پایگاه اطلاع رسانی اکران های عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان کرج خوش آمدید.
شما در این پایگاه می توانید از اخبار اکران های شهرستان کرج مطلع شوید. همچنین اگر درخواست اکران فیلم های جشنواره را در محل مورد نظر خود (مسجد، پایگاه، دانشگاه، محل کار، کانون و....) دارید می توانید در بخش نظرات اعلام نمایید.



:: برچسب‌ها: اکران جشنواره عمار کرج


.:: This Template Edit By : Qafeleh Shohada ::.